Cazkolik.com
Radyo Cazkolik İnternet üzerinde cazkoliklerin
buluştuğu bir caz radyosudur
CazFM.com canlı yayınını dinliyorsunuz.
 
Türkiye'nin Caz Takvimi

Bilkent Müzik Günleri: Hoca Bey`e Saygı

Mekan: Bilkent Konser Salonu, Ankara BSO Gişesi: 0 312 290 1775
Tarihi: 29 Şubat.2020
Saat: 20:00
Web Adresi: http://bso.bilkent.edu.tr/tr/bilk
Etkinlik Bilgisi : Bilkent Üniversitesi Müzik ve Sahne Sanatları Fakültesi tarafından düzenlenen Bilkent Müzik Günleri sekiz konserden oluşuyor. Sanat Direktörlüğünü Kağan Korad’ın yaptığı etkinlik, zengin repertuvarıyla klasik Batı müziğinin en önemli dallarından biri olan oda müziğine dikkat çekmeyi ve bu alanda faaliyet gösteren grupları destekleyerek müzikseverlerle buluşturmayı amaçlıyor. Bilet almak için tıklayın.
Hoca Bey`e Saygı - 29 Şubat 2020 Cumartesi, 20.00
Bilkent Gençlik Senfoni Orkestrası
Işın Metin, şef
Solist: Bilkent Seçmeleri Kazananı
L. van Beethoven | Leonore Uvertürü No.3, Op.72b
W.A. Mozart | Senfoni No.35, Re majör, KV.385 "Haffner".


Gypsy Devils Orchestra

Sanatçı: Ernest Sarkozi cymbalom, sanat yönetmeni Silvia Sarkozi vokal, viyolonsel, Stefan Banyak keman, Jozef Farkas viyola, Zoltan Grunza klarnet ve tarogato Robert Feher kontrbas
Mekan: Cemal Reşit Rey Konser Salonu
Tarihi: 29 Şubat.2020
Saat: 20:00
Etkinlik Bilgisi : Slovak kökenli bir grup olan Gypsy Devils; orijinal çalışmaları, kendine özgö dözenlemeleri, sıra dışı müzik kombinasyonları ile yeni bir tarz görüntüsü veriyor. Caz müziğinden klasik müziğe, film müziklerinden geleneksel çingene şarkılarına uzanan geniş bir repertuvara sahip olan grup; çigan müziğinin en güzel örneklerini CRR sahnesinde dinleyicilerle buluşturuyor.


Şenova Ülker Quintet

Sanatçı: Şenova Ülker (tp), Burak Dursun (tb), Önder Focan (g), Anıl Deniz (b), Fırtına Kıral (d)
Mekan: The Badau Akasya (Rez: 0532 306 43 34)
Tarihi: 29 Şubat.2020
Saat: 21:30
Web Adresi: https://www.facebook.com/events/1
Etkinlik Bilgisi : Giriş: 60 TL 1969 yılında Ankara Devlet Konservatuarı?nda başladığı öğrenim yıllarını 1979 MSGSÜ?yü ?Pekiyi? derece ile bitirerek noktaladı. Aynı yıl İstanbul Devlet Senfoni Orkestrası?nın sınavını kazanıp Birinci Trompetçi olarak çalışmaya başladı. Halen bu orkestrada Trompet Grup Şefi olarak görev yapmaktadır. İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı ve Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuarı?nda toplam 15 yıl öğretmenlik yaptı, ayrıca verdiği özel derslerle öğrenciler yetiştirdi. Klasik müziğin yanı sıra profesyonel olarak caz müziği çalışmalarında sıkça yer almakta olan Şenova Ülker, daha öğrencilik yıllarında (1977) ?Jazz Juniors? adlı grupla caz çalmaya başladı, bu arada Emin Fındıkoğlu?ndan caz teorisini öğrendi. Billy Hart, Buster Williams Joe Handerson, Arto Tunç, Roy Hargrove, Sammy Figueroa, John Scofiield, Bendik Hofseth, Dianne Reeves ve Randy Brecker gibi birçok caz ustasıyla jam-session ve konserlerde çaldı. 1990?lı yıllarda Önder Focan ile yıllarca birlikte çaldığı gruptan ?Erken? ve ?Sekiz? adlı iki albüm oluştu. 1996 yılında genç müzisyenlerden oluşturduğu ?Şenova Ülker Big Band?i, bir buçuk yıl yönetti ve bu grupla konserler verdi, genç caz müzisyenlerinin yetişmesine katkıda bulundu. 1998 yılında katıldığı Pasaporte Latino grubunda Kübalı müzisyenlerle çalarak o müziği kaynağından öğrenme fırsatını buldu ve ?Latin Türküler? adlı albüm oluştu, ilerleyen yıllarda bu müzik ve müzisyenlerle daha yoğun çalıştıkça bu müziğe olan ilgisi arttı. 2001 yılında Selen Gülün?ün ?Just About Jazz? albümünde çaldı. 2003 yılında Hi-Jazz grubu ile yaptığı konser kaydı, CD olarak çıktı. Birlikte kurdukları ?0212? ve Etno Karma adlı gruplar ile Aşkın Arsunan?ın ?One A Day? isimli CD çalışmasında solist ve Kemik3 grubu ile yer aldı (2004). Aynı yıl Sadun Aksüt?ün ?Sisli Bir Eylül Gecesi?, Okan Ersan?ın ?To Whom It May Concern? ve Donovan Mixon`un The Dance Of Life adlı albümlerinde de solist olarak yer aldı. 2005?te Cengiz Baysal?ın ?Candy And Milkshake? adlı albümünde, 2007 yılında ?Istanbul Superband Plays Ömer Göksel? CD?si ile Türk caz tarihinin ilk Big Band çalışmasında Lead trompet ve solist olarak yer aldı. Ayrıca aynı yıl Önder Focan`ın Standard A La Turc ve Swing A La Turc adlı albümlerinde çaldı. 1970?li yıllardan bugüne sayısız müzik albümünün stüdyo kayıt çalışmalarında yer alıp turnelerde bulundu. Aycan Teztel ve Levent Altındağ ile oluşturduğu ŞAL/Kemik3 adlı Brass Section ile stüdyo çalışmalarına ve kendi albümlerinin hazırlıklarına devam etmekte. Ayrıca 2002 yılında kurulan ve gün geçtikçe müzik milli takımına dönüşen ?İstanbul Süperband?in kurucu üyesi ve solist trompetçisi olarak sahne almaktadır.


Tekfen Filarmoni takviye sanatçılarını arıyor

Mekan: Özel Zoğrafyon Rum Lisesi, Beyoğlu
Tarihi: 29 Şubat.2020
Saat:
Etkinlik Bilgisi : Tekfen Filarmoni, takviye listesinde yer vereceği keman ve trombon sanatçıları için seçmeler düzenliyor. Son başvuru tarihi 20 Şubat olan seçmelerin jüri üyeleri arasında ise orkestranın daimi şefi ve sanat yönetmeni Aziz Shokhakimov`un yanı sıra Türk ve yabancı müzisyenler bulunacak. 29 Şubat Cumartesi günü İstanbul Beyoğlu’nda bulunan Özel Zoğrafyon Rum Lisesi’nde gerçekleşecek seçmelerde, jüri görevinde Aziz Shokhakimov`un yanı sıra keman sanatçıları Alexei Moshkov ve Deniz Toygür Conus, trombon sanatçısı Peter Körner, trompet sanatçısı Alper Çoker ile şef yardımcısı Sibil Arsenyan gibi orkestrada yer alan isimler ve misafir sanatçılar bulunacak. Seçmeler sırasında, solo eser olarak keman sanatçılarından Mozart’ın 3, 4 ya da 5 numaralı Keman Konçertosu kadanslarıyla birlikte istenirken, trombon sanatçılarından ise Ferdinand David’in Konçertino’su veya Ernst Sachse’nin Bas Trombon için Konçertino eseri bekleniyor. Bununla birlikte, adayların orkestra repertuvarından hazırlamaları gereken eserler de bulunuyor. Keman sanatçılarından, Richard Strauss’un Don Juan’ından Mozart ve Brahms’ın senfonilerine uzanan bir seçki beklenirken, trombon sanatçılarından ise Strauss’un Ein Heldenleben, Wagner’in Walküre, Rossini’nin La Gazza Ladra, Saint-Saens’ın 3. Senfoni ve Ravel’in Bolero eserlerinden pasajlar talep ediliyor. Son başvuru tarihi 20 Şubat Perşembe günü olan seçmeler hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşılabilir.


Nilüfer Caz Tatili: Bülent Ortaçgil & Birsen Tezer

Mekan: Bursa Suare, Bursa
Tarihi: 29 Şubat.2020
Saat: 20:30
Web Adresi: https://bilet.nilufer.bel.tr/etki
Etkinlik Bilgisi : Nilüfer Caz Tatili konserleri bu akşam Bülent Ortaçgil ve Birsen Tezer konseriyle sona eriyor.


 
PUL (HAFTALIK CAZ KÖŞESİ)

Müzikal çöpler dijital yayıncılığa mı boşaltılıyor?

Feridun Ertaşkan
Yayın Tarihi: 23 04 2018
Değişiklik Tarihi: 23 04 2018 14:28
Bu içerik toplam 2310 defa okunmuştur.
Kaykay ve caz mı?

Müzisyenden dinleyicisine aracısız

Müzikte üreticiden tüketiciye dönemi

Müzik yayıncılığı ekonomisinin değişimi sürüyor. Bırakın daha eskiyi, ikibinlerin başındaki şartlar bile değişti. Müzik şirketleri üzerinden yürüyen yayıncılık sektörü bugün artık sanatçıların işlerini bireysel satış imkanlarının internet sayesinde artmasıyla sektör kurallarının değişmesi de sağlanıyor. Dev müzik şirketlerinden oluşan koskoca sektör geleneksel albüm satışları üzerinde adaletsizliğiyle bir dönem kaya gibi sağlam ve yıkılmaz görünürken, hatasıyla, eksiğiyle, yerine oturmamışlığıyla yeni ve özgür (ama mutlaka sorunları olan ya da çıkacak) yeni dönem kendi şartlarını oluşturuyor. MySpace gibi platformların sağladığı özgürlük ve kolaylığın üzerine `digital stream` yayıncılığın müzikseverleri müziğin basılı malzemesine değil ama sınırsız dinleme imkanına sahip olma fikrini aşılarken Bandcamp gibi daha yeni platformlar müziğin kendisine, yani `dosyasına` sahip olma imkanını paralel kulvarda genişletmeye başladı. Üstelik, bu kulvarın iyi alıcısı olduğu görülüyor. Bir yerde, üreticiden tüketiciye dersek daha doğru olur. Bandcamp`in önceki hali gibi görünen doğrudan CD satışı yapan CDBaby gibi platformlar da MySpace gibi ilk nesil kaldı ve değişim onları da etkiledi. Yanısıra, iTunes, Amazon gibi dev platformlar, özellikle Amazon uyumluluğu sayesinde her tür müzik satışında hâlâ lider olmayı sürdürüyor. Bu konu çok boyutlu, tek PUL`la olacak gibi değil, yeniden geri dönmek üzere şimdilik burda kesiyim ama hemen altta başka işin bir yanıyla devam ediyorum.


Dijital platformlar çöplüğe dönmesin

Tahammül edilemeyen müzikler

Yukarda müzik şirketlerini kötüledim, haklıydım ama şimdi burda haklarını bir miktar teslim etmem lazım. Özgürlük iyi bir şey olsa da ortalığa saçılan her müziğin iyi olduğunu kimse söyleyemez herhalde, insan bu platformlarda biraz uzun dolanınca müzisyenler evlerindeki çöplüğü buralara boşaltmış hissine kapılıyor bazen ne yalan, işte, tam da bu yüzden [bazı] müzik şirketlerine hâlâ ihtiyacımız var diyorum. Bandcamp`in .bandcamp uzantılı firmalar bölümü var, burada keşifler yapabilirsiniz. Bildiğim bir firma olmakla birlikte İngilizlerin yeni yıldızı Nubya Garcia`lı jazz:refreshed mesela, yine İngilizlerin Jazzman Records da öyle, Helsinki`li We Jazz Records`u zayıf buldum, Hamburg`lu JazzLab de bana çok uygun gelmedi ama Hanover`lı Agogo Records ilginç. Bu bölüm hâlâ gelişmeye muhtaç olsa da iyi şeylere rastlanabiliyor. Bandcamp`in son 30 günde 288 milyon dolar ciro elde ettiğini de söyleyerek tamamlıyım gerisi sizin keşfinize kalsın.


Dijital platformlar hırsızlık alanı olmasın!

Yeni nesil hırsızlıklar

Bu hafta bu konuyu biraz uzattım ama hepsini tek bir yerde toplamak faydalı olur diye önceki iki PUL konusuna son kez başka bir açıdan değineyim. Mayıs başı Zorlu PSM Caz Festivali`nde izleyeceğimiz Jason Moran`la yapılan yeni bir röportajı çok yakında yayına gireceğiz. O röportajda Moran`ın sözünü ettiği bir konu var, kendisi isim vermese de anlıyoruz ki bir arkadaşı ondan izinsiz Bandcamp`te müzikal bir malzemeyi kendi ismiyle satışa girmiş. Moran da haklı olarak şikayet ediyor. Moran`la ilgili konu bu kadar ama konunun kendisi genel olarak önemli. Sanırım arkadaşlık ilişkileri içinde böylesi haksız çok fırsata, hadi adını söyleyelim hırsızlığa açık bir alan dijital platformlar. Muhtemelen böyle şeyleri daha sık duyacağız, hatta, eminim sizin de bildiğiniz, kulağınıza gelen pekçok olay vardır.


Yaşayan en büyük rap canlısı

Ona yüzyılın Amerikan şairi deniyor

Bizim buralarda bir dolu rap ve hip hop müzisyeni var, onlar farkında mı mesela? Ya da bu müzikle ilgili konular basında sık rastlıyorum ama `yaşayan en büyük rap canlısı` (tespitin sahibi The Guardian`dan Dorian Linsky`dir) Kendrick Lamar`ın Pulitzer ödülünü alması nedense bizde hiç haber olmadı (ya da ben görmedim), oysa, ortada büyük bir olay var. Amerika`nın saygın ödülü ilk kez 1943`de William Schuman`ın "Secular Cantata No.2"sine gitmişti, ilk caz Pulitzer ödülünü Wynton Marsalis`in "Blood on the Fields" ile almıştı, o zamandan beri sadece Ornette Coleman ve Henry Threadgill bu ödülü alabildi. Son dönemde Pulitzer ödülünün eski saygınlığını yitirdiği söylentileri arasında geçen sene Bob Dylan`ın Nobel kazanmasına benzer bir etki yarattı bu yıl Kendrick Lamar`ın "Damn" albümüyle ödül alması. Üstelik, Dylan`ın ödülüne sevinen kadar karşı çıkan da olmuştu, Lamar`ı herkes ayakta alkışlıyor. (Ben Linsky`nin yazısından faydalandım size de tavsiye ederim). Bu arada, Amerika`da Lamar üzerinden bir tartışma yürüdüğünü öğreniyoruz, kimi rap`çiler de Lamar`ın Afrikalı Amerikalılara ırkçılıktan daha fazla zarar verdiğini söylüyor. Bence bu konu daha çok su kaldırır.


Cazın yüz yıllık hikayesi...

Cazın yüzyıllık hikayesi

Cazın hikayesini bizzat Amerikalı starlardan dinlemek hikayenin orijinaline yahit olmak gibi olacak. Peki bu nasıl olacak? 3 mayıs akşamı CRR`de olacak. Aslında bu konserle ilgili özel haber gireceğiz siteye ama çift dikiş olsun, buradan da hatırlatıyım. Saksofon ustası Vincent Herring`in "Caz Orkestrasının Öyküsü" isimli bir orkestrası daha doğrusu big bandi var. 1917 yılında başladığı kabul edilen ve geçen sene 100. yılını kutladığımız ilk caz kaydının hikayesiyle, diğer anlamıyla caz yüzyılının hikayesiyle özdeş. Bu kutlama amacıyla hepsi star isimlerden oluşan orkestra ilk kez Viilage Vanguard`da konser verir ve ardından Avrupa turnesine çıkar, işte, bu kadroyu turne kapsamında 3 mayıs akşamı CRR`de izleyeceğiz ve bence yılın en çarpıcı konserlerinden biri olacağı şüphesiz. Konser aynı zamanda bir anlatıcıyla birlikte yüzyılı anlatan değişik bir sahne olacak. Bugünden hatırlatıyım dedim.


Kaykay ve caz?

Kaykay ve caz mı?

Jason Moran`ı her zaman sevmişimdir, renkli biri olduğuna inanıyorum ama ondan caz tarihine dair yeni bir şey öğreneceğim aklıma gelmezdi, meğer hem de ne ilginç bir şeymiş; Kaykay ve caz. Yakınlarda "Jazz at the Kennedy Center" sanat direktörlüğü görevini de üstlenen Moran kişiliğinde farklı yönleri buluşturan renkli biri. 2013`de mesela yaptığı bir projenin içinde kaykaycılar da varmış. Bilmiyordum, kaykay bilhassa seksenli yılların video art dönemi bir şekilde cazla adı sık anılan, bu dönem çekilen kliplerde kendine yer bulan, özellikle Guy Mariano isimli ünlü kaykaycının yer aldığı videolar bir nevi kült muamelesi görüyormuş. Merak edip bu filmlerin birini izledim, YouTube da var ama pek birşey anlamadım, cazla nasıl bir ilişkisi olduğunu çözebilmiş değilim ama Moran öyle diyor, hatta, resimdeki 2015 konserinde o çalarken yanında ünlü kaykaycılardan Steve Caballero da var, o da kayıyor herhalde. İlginç.


Bu bir futbol topu değildir!

El bombası da değildir...

Müzikte sadece yayıncılık yöntemleri değişmiyor, kayıt ve stüdyo teknikleri de sürekli değişiyor. O işlerden anladığımı pek söyleyemem ama fotoğrafta gördüğünüz şeyin bir futbol topu olmadığını bilin. Zylia isimli bu mini top üretici firmanın iddiasına göre stüdyo ses kayıt teknolojisinde devrimmiş. Hadi firmanın abartı kısmını indirimli düşünün ama yine de ilginç olduğu kesin. En önemli yanı ise üç boyutlu kayıt yapabilmesi, farklı enstrümanları ayırdedip farklı kanallara aktarabilmesi (bunu nasıl yapıyor acaba?), her bir enstrümanın doğal akustik rengini muhafaza edebilmesi ve tüm bunları USB bağlantısıyla yapabilmesi. Tanıtım videosunda stüdyoda dört müzisyenin ortasına koyuyorlar, tek bir kablo var, herkes şaşırıyor filan. Dediğim gibi, pek bildiğim bir alan değil ama bana biraz fazla kolay geldi. Bu konuları takip edenler bir baksın derim. Sloganları da `dünyanın ilk portatif kayıt stüdyosu`.


Feridun Ertaşkan

Cazkolik.com / 23 Nisan 2018, Pazartesi

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Kaydet

Paylaş

Konu veya sanatçıyla ilgili yayınlanmış benzer haberler

Ortaya karışık caz
Şeytanla değil tanrıyla anlaşan adam
Ressamla müzisyenin aşkı
Bu bölümde yayınlanmış önceki yazılar
» Ortaya karışık caz » Caz konserleri atağa kalktı? » Salman Rushdie`yi hatırlayan var mı? » Caza nerden başlamalı? » Yılın son, yılın ilk PUL`ları... » Best of 2019 » Akıllı müziksever, akılsız müziksever? » Leonard Cohen`in sırrı » Akıllı yaşam mı, aptallaştıran yaşam mı? » Cazın kayıp halkası » Savaşma, caz yap! » Yeni albümler arası gezinti » Cazla şarabın ortak noktası » Proje nedir? » Bu hafta bütün PUL`lar festivallik » Yeni bir caz festivali » Türk cazının amiral gemisi? » Tatil dönüşü sendromuna çare » Şeytanla değil tanrıyla anlaşan adam » Ölüme mahkum caz grubunun hikâyesi » Festivalin TOP 5`i... » Ressamla müzisyenin aşkı » Caza ne zarar veriyor? » Daha yaratıcı olmak istiyorsan bir duvar inşa et » Cazda küratörlük? » Black argo tarihi » Bir çırpıda bir sürü yeni albüm » Yaşamak yeterli değil, parçası olmalıyız » Üzgünken neden hüzünlü şarkılar dinleriz? » İnsan gerçekten akıllı mı? » Ekonomik krizde caz sponsorlukları ne durumda? » Seçim öncesi talebin tam sırası ama duyan? » Sanatta yanlış anlamalar » Sanat dünyasında hangi iktidar? » Kapitalist Blues? » İlkbahar ve yaz sıcak geçecek » Böyle sesler artık gelmiyor » Dünya nasıl değişir? » Sanal caz klübü mü? » Karşı-kültür ikonu » Caz James Bond`u tükürüğüyle boğabilir mi? » Müzikal soykırım? » Zamanda değil seste yolculuk? » Best of 2018? » Haftalık meraklar... » Yeni bir rakip mi geliyor? » Kültür Bakanlığı`na proje önerisi? » Böyle bir festival bizde de olmalı » Sahici müzikten yapay müziğe » Cazın kırmızı noktası » Müzikte dengelenme zamanı » Yeni yüzyılda caz nasıl olacak? » Caz dünyasında ürkütücü bir ölüm haberi » Kayıplarla dolu bir hafta oldu » Caz müzisyenlerinden tepki » Festival için konser önerileri » Sanat ne yana düşer usta? » Caz ve ticaret? » Cazda yeni bir dergi, yeni kitaplar... » Şu sololara bir kulak verin » Büyük bir sanatçıyı kaybettik » Cazın ve müziğin geleceğine dair sorular » Festival bitti önümüzdeki maçlara bakıcaz » Sahnedeki demokrasi » Deliye hergün caz! » Tatil PUL`ları... » Hollywood starlarının caz sevgisi? » Her festival bir yaz çiçeği » Hangi futbolcu iyi caz müzisyeni olurdu? » Türkiye`de askeri orkestralar ve caz » Caz basını en çok kimi seviyor? » Müzikal çöpler dijital yayıncılığa mı boşaltılıyor? » Caz: 1 - Siyaset: 0 » Müziğe yön verecek 9 yeni enstrüman » 1 numaralı caz festivalinin başına kim geliyor? » Caz insanı şaşırtır » Bir halkın müziği caz » Kerem Görsev bu kez niye farklı? » Klasik müzikle cazın farkı? » CRR Caz Şubatı`nda ne oldu? » Cazda idealizm nedir? » Bebop`ın yanında bol acılı chili yemeği nasıl gider? » Bir yıl daha biterken... » Cazda derin dalga » Sonny Rollins saksofonunu emekli etti » Cazda Fransız erotizmi » Törkiş saykodelik patlaması » Müzisyen sağlığı önemli » Best of`lar dönemine girdik » Vampirler, zombiler... Bu hafta böyle! » Devir açan ilk albümler » Vize krizi cazı da vurdu » Yemek yazarı & caz yazarı? » Saksofonu bulan bir müslüman mı? » İğrenç bir müzik olarak caz :) » Mürekkepte caz mavisi... » Cazın kayıp ruhları... » Yeni sezon başlıyor... » Bir sanat dalı olarak caz » Kan, ter ve şarkı söylemek » Uzun menzilli akustik aygıt » Bergama`da harikulade bir caz girişimi » Caz biyografileri önemli... » 5 yıldız albümler hangileri? » Emoji sanatı... » Hi-Fi`cılar hangi albümleri öneriyor? » #Festivalleştiremediklerimizden misiniz? » Festvaldeeen festivale... » Bizim de bir caz diasporamız olsa... » Yeni bir para birimi olarak LiKE » Paraya kıyın bunları alın » Bu fotoğraf bir son olabilir mi? » Miles Davis dersi » Cep telefonları konserleri mahvediyor » PTT ilk caz albümünü özel pulla anamaz mı? » Cazda artık eskileri merak etmiyorum... » İtalyan caz tarihinde Mussolini ve Sinatra etkisi. » Çalışanlar için sanal tasma? » Türkiye`de kaç kişi caz dinliyor? » Bill Evans`ın bilinmeyen müzikleri... » Vokal caz poplaşırsa ne olur? » Bazı şeyler hiç değişmiyor... » Avrupalı cazcılar daha mı politik? » Cazda dinleyecek ne çok albüm, ne çok müzik var... » Reklamcılar caz müziğini nasıl algılıyor? » Grammy ödülleri bize ne anlatıyor? » Belediyelerin caz müziğiyle ilişkisi?
Bu içeriğe yapılan yorumlar
Bu içeriğe hiç yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapabilirsiniz!
Reklam İçin Bize Yazın Bizi Arayın
0 216 385 4912
Cazkolik Shop Yeni
Albüm Bülten Üyeliği
Bizi Takip
Edin
Cazkolik.com • Türkiye’nin Caz Takvimi • Günün Albümü • Günün Parçası • Günün Müzisyeni • “Jazz”lı Gündem • Albüm Eleştirileri • Cazkolik Röportajları • Yerli Caz Albümleri Arşivi • Yerli Caz Müzisyenleri Arşivi Cazkolik Yazarları:
• Ali Haluk İmeryüz • Arto Peştemalcıgil • Ayşe Tütüncü • Beliz Hazan • Burak Sülünbaz • Cenk Akyol • Cenk Erdem • Deniz Türkoğlu • Emre Kartarı • Güç Başar Gülle • Güzin Yalın
 
• Levent Öget • Leyla Diana Gücük • Murat Ali Oral • Murat Beşer • Okan Aydın • Salim Zaimoğlu • Sami Kısaoğlu • Sevin Okyay • Tunçel Gülsoy • Turgay Yalçın • Zekeriya Şen
Radyo Cazkolik Servisleri: • Radyo Cazkolik Programları • Radyo Cazkolik Playlistleri • CazFM.com (Online stream radio)
Cazkolik.com bir Feridun Ertaşkan Rek. ve Tas. Hiz. Ltd. Şti. hizmetidir. | İletişim için: cazkolik@cazkolik.com | info@cazkolik.com | Tel: 0 216 385 4912

“Jazz, insan ruhunun zaferinin sembolüdür.” Archie Shepp